ما تـازه به دوران رسیده ها...

ما تـازه به دوران رسیده ها...

دیروز روز دانشجو بود ... اما بهتر بود اسمش رو روز دولت بنامیم تا روز دانشجو ، اتفاقاتی که تو این روز افتاد خالی از لطف آقای روحانی و دوستان دیگه نیست ! دولتی که تو این دوسال روی کار اومده انگار فقط فن شعار دادن و تخریب انقلابی ها رو در دستور کار نرمش قهرمانانه ی خودش داشته !

دیروز رئیس جمهور میگفت که لازم نیست که عده ای تازه به دوران رسیده نگران ارزش های انقلاب باشند ...! آقای روحانی شما آقای احمدی نژاد رو بی ادب می دونستید اما ما تو این مدت کوتاه ریاستتون شاهد بودیم که چگونه با سرعت 200km از ایشون جلو زدید و چطور طی این دو سال حکومت ... شما چه حرف هایی به بچه های مذهبی و انقلابی زده اید... !

آقای روحانی اینها تازه به دوران رسیده نیستـــند اینها فرزندان خمینی هستند همان هایی که وقتی ساواک از امام پرسید یارانت کجایند ؟؟ گفت: در گهواره های مادرشان هستند و امروز ما شده ایم تازه به دوران رسیده!

حق نداریم از انقلاب دفاع کنیم ، حق نداریم انتقاد کنیم ، کلا ما حق خاصی نداریم ! ولی ببخشید ایا شما فکر میکنید شما میتوانید از انقلاب و ارزش هایش دفاع کنید ؟؟ یا دوستان فتنه گر و خائن ؟؟؟ 

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1418021252741.jpg

تازه به دوران رسیده ایم اما دوران خود را به خوبی و با بصیرت درک کرده ایم درست است که حضرتعالی باسابقه و با تجربه اید و ما می بایست از تجربه بزرگان استفاده کنیم اما این دلیل نمی شود که شما انقلاب را به نحو خود مصادره کنید چرا که هر زمان اقتضای خود را می طلبد امام فرمود دفاع همچنان باقیست.!

آقای روحانی اسمش روز دانشجو بود اما دانشجوی منتقد جایی در مراسم شما نداشت ! میگفتید از انتقاد استقبال میکنید اما فقط میگفتید چون کسی اجازه انتقاد نداشت ! شعار ده خوبی هستید شاید یک لیدر ورزشی در مقابل شما به زانو بیفتد و این یکی از ویژگی های شاخص شماست!

به هرچی در دولت قبل بی احترامی کردید سر خودتان آمد و دچارش شدید، لااقل آقای احمدی نژاد دانشجو را روی سرش میگذاشت ولی امروز ما زیر پای شماییم!

آقای رئیس جمهور از نظر شما اگر کسی از داشتن فناوری هسته ای ویا توسعه ی آن بر حسب NPT حرف بزند و دفاع کند بی منطق و تازه به دوران رسیده است !اگر کسی از دولت و کار های اشتباهش انتقاد کند تازه به دوران رسیده و بی سواد است اگر کسی پیشنهاد بدهد افراطی و همسو با اسرائیل است ...!

آقای روحانی مراقب این تازه به دوران رسیده ها باشید شاید واقعه ای که برای بنی صدر اتفاق افتاد باز هم تکرار شود ...!فقط میتوانم بگویم خدا عاقبت ما را با این دولت ختم به خیر کند ...!

پ.ن: خدایا به روحانیون ما بصیرت نواب صفوی ها را عطا کن و به مسئولین ما ایمان شهید رجایی را ...





:: برچسب‌ها: روز دانشجو , , خرابکاری روحانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: